Nacht van de Contentmarketing

21 Juni 2016, Strandpaviljoen Parnassia

Programma 2016

Dagprogramma: ontvangst om 13.00 uur

Jonathan Kranz

Marketing Muscle - Adding New Strength to Your Content Creation Teams

Workshop: 13:15 - 16:00
Spreker: Jonathan Kranz

Je contentmarketingstrategie staat stevig op de rit, met een ambitieus contentplan. Maar met alleen goede plannen en intenties kom je er helaas niet. Volg deze workshop om concreet aan de slag te gaan met contentcreatie en leer hoe je content aantrekkelijk, relevant en doelgericht maakt.
Lees verder...

Tania O Connor

Alle praktijkgeheimen van Marketing Automation onthuld

Workshop: 13:15 - 16:00
Spreker: Tania O'Connor

In deze hands-on workshop neemt Tania je op praktische wijze mee in de wereld van Marketing Automation. Met haar enorme ervaring deelt ze een middag lang direct bruikbare kennis en tips. Thema's die aanbod komen zijn onder meers: Lead Lifecycle Management, Lead Scoring, Content Scheduling en het geautomatiseerd ondersteunen van Buyer Journeys.

Avondprogramma: ontvangst om 16.30 uur

Opening

17:00 - 17:15
Nachtvoorzitters: Bob Oord en Cor Hospes

De nachtvoorzitters heten u van harte welkom op de Nacht van de Contentmarketing. Voorafgaand aan deze avond deden wij onderzoek onder B2B-marketeers, met verrassende uitkomsten. Wij delen in deze opening graag de resultaten met u.

Jonathan Kranz

Nightmare Marketing: How to Create Great Content for “Boring,” Complex and Undifferentiated Products

Key-note: 17:15 - 18:00
Spreker: Jonathan Kranz

Hoe kun je als B2B marketeer nog scoren met content voor producten die weinig van elkaar verschillen? Of producten die zo saai zijn dat erover nadenken al neigt tot gapen? Daar gaat Jonathan Kranz tijdens de “Nacht van de Contentmarketing” op in.
Lees verder...

Diederik Martens

De Marketingoperatie van 2020: De toenemende rol van klantkennis in B2B

Key-note: 18:00 - 18:45
Spreker: Diederik Martens

Door de adoptie van marketingtechnologie weten we steeds meer weten van klanten en prospects. Met deze kennis kunnen we de dialoog persoonlijk en op maat maken. Maar technologie kent ook zijn keerzijde. Hoe zal dit zich ontwikkelen in de toekomst en wanneer lopen we tegen de grenzen van het wenselijke? Welke impact heeft deze klantkennis op de dialoog met de klant? En waar moet je vandaag in ieder geval mee beginnen om straks nog gesprekspartner te zijn?

Beach BarBQ

18:45 - 20:15
Geniet op het strand van Bloemendaal van een heerlijke BarBQ op het strand. Blijf aansluitend even borrelen om vakgenoten beter te leren kennen en kennis & ervaring uit te wisselen. Uiteraard steken we ook dit jaar het kampvuur weer aan. Neem jij dan je gitaar mee?

Visual Storytelling: Don't tell them, show them!

Key-note: 20:15 - 21:00
Spreker: Gert de Graaff

De grammaticale regels voor beeldtaal staan niet in een boek, want je moet ze vooral zien! Ervaren en inzien werken veel sneller, sterker en overtuigender dan teksten ooit kunnen overbrengen. Filmmaker Gert de Graaff maakt beeldgrammaticale regels aan de hand van vele voorbeelden inzichtelijk.

Wouter de Wijn

Contentmarketing in de praktijk: De wisselwerking tussen content en commercie bij SAS Institute

Key-note: 21:00 - 21:30
Spreker: Wouter de Wijn

Contentmarketing zit SAS Institute diep in de genen. Voordat contentmarketing breed werd geadopteerd, was het delen van kennis, kunde en ervaring als de kern om relaties te helpen en ontwikkelen bij SAS al dagelijkse praktijk. Wat kunnen we leren van een bedrijf dat alle mogelijke contentformats gebruikt en combineert? En hoe zorgt SAS ervoor dat de juiste commerciële opvolging plaatsvindt?

Cor Hospes
Bob Oord

Borrel

21:30 - 23:00

Uw nachtvoorzitters

Cor Hospes en Bob Oord
De iniatiators van de nacht heten u van harte welkom en modereren weer graag vragen en discussies.

Een initiatief van

CorHospes.nl
Heliview Online
 

Vrienden van de Nacht

iCustomer
Platform Klantgericht Ondernemen
Frankwatching
Marketo
Marketo
Heliview
Heliview
SMOps Interim & Advice